loading...
صندوقچه
مدیر بازدید : 52 چهارشنبه 01 اسفند 1397 نظرات (0)

به یاد داشته باشید که با برنامه ریزی دقیق و تعیین زمان مناسب برای جابه‌جایی، بدون هیچ نگرانی و عجله می‌توانید خانه مناسب را اجاره کنید.

با توجه به گران شدن حامل‌های سوخت، سعی کنید آموزش اجاره املاکایی را  انتخاب کنید که دارای آموزش اجاره املاکهای مجزای گاز، آب و برق باشد.

1-  از همسایه‌های آموزش اجاره املاک جدید درباره صاحب‌خانه آینده و اخلاق وی، تحقیق کنید.
2- در اوقات مختلف روز، سری به خانه ی مورد نظر بزنید تا علاوه بر ترافیک و شلوغی مسیر خانه ی انتخابی، از شلوغی داخل خانه و وضع همسایه‌ها مطلع شوید.
3-  اگر سیستم حرارتی و برودتی خانه ی مورد نظر شما اختصاصی باشد، بهتر است؛ چون می‌توانید مدیریت آن را خودتان به عهده بگیرید.
4-  اگر خانه ی مورد نظر شما آموزش اجاره املاک تک واحدی است، بیشتر علاقه‌مند آن می‌شوید چون آسایش بیشتری خواهید داشت.
5 – باید خدمات عمومی و دسترسی ملک مورد نظرتان به محل کار یا مدرسه فرزندان، از اولویت‌های اصلی شما باشد.
6-  سعی کنید سالن آموزش اجاره املاکی مورد نظر به طور کامل مربع باشد تا بتوانید به بهترین شکل، لوازم خانه را در آن بچینید.
7-  سعی کنید خانه ای که نورگیر مناسبی دارد، انتخاب کنید تا هم روحیه خوبی داشته باشید و هم به اقتصاد خانواده کمک کنید.
8-  واحدهایی که اتاقک آسانسورشان داخل واحد مسکونی طراحی شده را هرگز انتخاب نکنید؛ چون صدای بالا و پایین رفتن آسانسور بسیار ناراحت کننده و مخل آسایش است.
9 – به نحوه‌ی قرار گرفتن سرویس بهداشتی آموزش اجاره املاک بسیار حساس باشید. بهترین شکل این است که این سرویس‌ها از دید عمومی دور باشند.
10 – آشپزخانه ی آموزش اجاره  املاک را خوب بررسی کنید. تعداد کابینت و نحوه قرار گرفتن گاز، یخچال و ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی را خوب در ذهن خودتان ترسیم کنید و از جا شدن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
11 – به نورگیر بودن آشپزخانه خوب دقت کنید، چون این موضوع باعث پاکیزگی این محیط خواهد شد.
12 – بهترین پوشش برای دیوارهای خانه ، رنگ روغن و کاغذ دیواری قابل شستشو است، بنابراین دقت کنید تا در آینده برای پاکیزگی خانه ی خود زیادی به خرج نیفتید.
13 – وجود سیستم اطفای حریق را در خانه جدی بگیرید.
14 – ترجیحاً خانه ای را انتخاب کنید که بالکن داشته باشد،این موضوع در بزرگ‌تر نشان دادن خانه بسیار تأثیرگذار است.
15 – وجود کف‌شوی داخل آشپزخانه را جدی بگیرید. این موضوع از امتیازات ساختمان شما خواهد بود.
16 – هنگام عقد قرارداد، حتماً اصل سند و شناسنامه مالک را شخصاً رویت کنید تا مالکیت وی اثبات شده باشد.
17 – معایب احتمالی آموزش اجاره املاکرا قبل از عقد قرارداد، شناسایی کرده و در پایین قرارداد اجاره قید کنید تا پس از تخلیه خانه ، مالک خانه مدعی مسوولیت شما درباره آن نشود.
18 – هر چه خانه ی شما از نوساز بودن فاصله گرفته باشد، بهتر است؛ چرا که اجاره  املاکنوساز با هزینه و دردسرهای متعدد و البته هزینه اضافی بابت آسیب‌های وارده به ساختمان و تجهیزات آن همراه است.
19 – پیش از عقد قرارداد، جای پارکینگ خود را در حضور مالک مشخص و از ادعای دیگر واحدها نسبت به آن اطمینان حاصل کنید.
20 – کمدهای دیواری خانه را وارسی کنید. این امر، هم از نظر جاداری و هم از نظر خرابی پنهان درون کمد اهمیت دارد.
21 – دقت کنید کف سرویس‌های بهداشتی خانه معیوب نباشد.
22 – توجه داشته باشید اگر تأسیسات خانه را با وسواس بررسی نکنید، رفع کلیه عیوبی که بعداً به چشمتان برسد، به عهده شما خواهد بود.
23 – قبل از به پایان رسیدن مدت اجاره آموزش اجاره املاکی کنونی خود، تکلیف ماندن یا جابه‌جا شدن را با مالک خانه مشخص کنید. با این روش می‌توانید سر حوصله و فرصت، بهترین گزینه را انتخاب کنید؛ البته با این روش می‌توانید به دریافت پول ودیعه خود در زمان مقرر امیدوار باشید و گزینه‌های دیگر را به دلیل آماده نبودن مبلغ ودیعه نزد صاحب خانه تان، از دست نخواهید داد.
24 – با توجه به تعداد نفرهای خانواده و فضای مورد نیاز خودتان، خانه ی آینده را انتخاب کنید

 

صندوقچه سایت اجاره آنلاین می باشد که امکان اجاره ی انواع وسایل و اماکن را برای شما فراهم میکند. همه ی افراد میتوانند آگهی های اجاره خود را به صورت رایگان در سایت صندوقچه ثبت کنند تا هزاران کاربر آنها را برای اجاره انتخاب کنند. از هر شهری که باشین، هر چیزی که نیاز داشته باشین میتونین داخل صندوقچه پیدا کنین مثلا: اجاره آنلاین ماشین، ملک و آپارتمان شیراز ، اجاره آنلاین خانه و ماشین کاشان و سایر شهرها، اجاره لباس مجلسی، اجاره پارکینگ، اجاره لوازم ورزشی و بازی مثل تردمیل ، اجاره وسایلکشاورزی و پزشکی، اجاره انواع وسایل نقلیه مانند ماشین های سبک و سنگین، موتورسیکلت و... انواع زمین و املاک و  هرچیزی که به ذهنتون برسه . با صندوقچه هم  میتوانید درآمد کسب کنید و هم نیازهاتون رو با کمترین هزینه و سریع ترین روش رفع کنید.

با یه جستجوی ساده در صندوقچه به هر آنچه که میخای دست پیداکن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 662
  • بازدید کلی : 2,299